Kokybės pažadas. Nuo 1845 m.

Dalli grupė yra penktos kartos šeimos verslas, kuris plėtoja savo verslą ir prekių ženklus ypač Europoje. Mes sujungiame daugiau nei 175 metų tradicijas, vertybes ir socialinę atsakomybę su į ateitį orientuotais verslo rezultatais, visada laikydamiesi nepriekaištingos kokybės pažadų.

 

Dalli portfelio produktai apima asmens priežiūros ir namų priežiūros segmentus. Dalli Group turi gamyklas ir biurus Vokietijoje, Nyderlanduose, Austrijoje ir Rumunijoje, kur šiuo metu dirba daugiau nei 1750 darbuotojų. Mūsų partneriai yra mažmeninės prekybos tinklai, vaistinės ir prekybos centrai.

 

Kasdien patvirtiname savo „privačių prekių ženklų gamintojo“ statusą, kurį sukūrėme per pastarąjį šimtmetį. Dalli produktų kokybę reguliariai patvirtina nepriklausomi testavimo institutai ir vartotojų žurnalai, tokie kaip Stiftung Warentest (GER), Öko-Test (GER), Who (JK), Consumentenbond (NL), OCU (SP), 60 mln. de consommateurs. (FR/CH).

Lojalumas ir sąžiningumas.

Didžiuojamės būdami Dalli įmonės dalimi, didžiuojamės per 175 metus įgytu paveldu ir pasiekimais ir norime tęsti kokybės tradicijas.

Atsakomybė.

Mes žinome apie savo pareiškimų, sprendimų ir veiksmų poveikį, todėl visada elgiamės atsargiai bet kokioje sąveikoje.

Pagarba ir įvertinimas

Pripažįstame kitų nuopelnus, priimame skirtumus ir greitai bei tiksliai išsprendžiame neaiškumus.

Išmatuojami rezultatai.

Mūsų mąstymas ir veiksmai yra orientuoti į sprendimus ir mes aktyviai dalyvaujame sėkmingai siekdami savo tikslų.

Mūsų klientų ir partnerių sėkmė.

Mūsų veiksmai orientuoti į kokybiškų produktų ir paslaugų teikimą, kad mūsų partneriai ir klientai galėtų pasiekti savo tikslus.

Principai, kuriuos taikome versle.

Dalli grupė yra į veiklą orientuota įmonė, kuri atsiskleidžia kuriamų ir rinkose platinamų produktų kokybe. Pagrindiniai įmonės tikslai – klientų ir vartotojų pasitenkinimas, darbuotojų sauga ir aplinkos apsauga.

Klientai ir vartotojai.

Įmonės sėkmė – tiek dabar, tiek ateityje – pagrįsta kokybiškų, patikimų produktų kūrimu, taip pat greitu jų pristatymu bet kur, optimaliomis sąlygomis.

Darbuotojai.

Kiekvieno darbuotojo individualus darbas jo pareigose ir komandinis darbas lemia tvarų pelną. Vadovai prisiima atsakomybę už darbuotojų mokymą ir kvalifikaciją, skatina jų įsitraukimą, stebi jų veiklą ir apdovanoja sėkmę. Be to, laikomės griežtų procedūrų ir nuolat geriname saugą darbe, kad išvengtume nelaimingų atsitikimų ir užtikrintume darbuotojų sąžiningumą.

Aplinka.

Gamindami visus savo gaminius, elgiamės atsakingai prieš gamtą, visiškai laikydamiesi galiojančių aplinkosaugos standartų.

Dalli, daugiau nei 175 metų istorija

1845
1845

1845

Įmonės inauguracija Stolberge. Muilas – tiek skalbimui, tiek asmens priežiūrai – gaminamas garo katiluose, vėliau parduodamas arklio traukiamuose vežimuose.

1885
1885

1885

Prasidėjo skalbimo priemonių ir muilo miltelių, pavadinimu Dalli Muilas, gamyba. Gamybos srautą užtikrina hidroturbina.

1899
1899

1899

Dalli tampa nepriklausomu prekės ženklu, o 1890 m. atidaroma pirmoji bendrovės telefono linija.

1900+
1900+

1900

Įmonė persikelia į dabartinę būstinę Stolberge. Perkamos rašomosios mašinėlės ir samdomas rinkodaros specialistas.

1913
1913

1913

Masinės pramoninės gamybos pradžia: įsigijus aukštos kokybės technines sistemas, iš gamyklos kiemo išvažiuoja pirmasis sunkvežimis su Dalli produkcija (150 darbuotojų).

1938
1938

1938

Dviejų muilo gamyklų Berlyne ir Vienoje įsigijimas. Šiais metais įmonėje dirba daugiau nei 700 darbuotojų.

1960+
1960+

1960 m.

Įsiskverbimas į prekės ženklo produktų segmentą: „Tandil“ prekės ženklo pristatymas klientui „Aldi“.

1970+
1970+

1970 m.

Firminių produktų segment plėtojimas ir investavimas į Stolbergo gamyklą: virtuvę, socialinį centrą, biblioteką.

1990+
1990+

1990 m.

Gaminių portfelio išplėtimas perimant skalbiklių įmones, gamyklas ir prekių ženklus Nyderlanduose.

1997
1997

1997

Grožio rinkos plėtra: Win Cosmetic (kosmetika ir kūno priežiūra) perėmimas iš Flörsheim-Dalsheim, Vokietija.

2001
2001

2001

Kūno priežiūros produktų rinkos plėtra: Cult Cosmetic įkūrimas, būstinė Weinheim mieste, Vokietijoje.

2007
2007

2007

Skverbtis į natūralios kosmetikos rinką: CEP perėmimas Salzhemmendorf mieste, Vokietijoje.

2012
2012

2012

Naujos gamyklos atidarymas: skalbiklių gamykla Warth mieste, Austrijoje, kurioje dirba daugiau nei 60 darbuotojų.

2015
2015

2015

Plėtra Rumunijoje: gamyklos Timişoara, kurioje dirba daugiau nei 195 darbuotojai, įsigijimas ir atnaujinimas.

2017
2017

2017

Nuosavų prekių ženklų plėtra: Dash skalbikliai Vokietijoje, Austrijoje ir Šveicarijoje, taip pat Bonux 3in1 Rytų Europos rinkoje